wo. 19 mei. 2021

Museum Schokland gedeeltelijk geopend

Goed nieuws! Vanaf woensdag 19 mei is het buitenterrein van Museum Schokland geopend. Je bent weer van harte welkom. Tijdens de gedeeltelijke openstelling van Museum Schokland hanteren we een sterk gereduceerd tarief van € 2,50 per persoon. Daarnaast is de Museumwinkel weer geopend. De Museumwinkel mag door maximaal drie gasten per keer bezocht worden.

We gaan op de veilige en vertrouwde voet verder. We volgen alle landelijk geldende maatregelen met betrekking tot anderhalve meter afstand, ventilatie, mondkapje en andere voorschriften. Om je veilig en prettig van dienst te kunnen zijn hanteren we de landelijk geldende maatregelen. Als we ons hier met z’n allen aan houden, kun je met een gerust hart weer bij ons langskomen. Per tijdsvak hanteren we een maximum van 25 bezoekers. Wil je verzekerd zijn van een kaartje? Reserveer dan online.

Naast het buitenterrein en de Museumwinkel is ook het terras van Restaurant Schokland geopend.

Het veiligheidsprotocol van Museum Schokland kun je hier raadplegen.

Als er wijzigingen van maatregelen plaatsvinden, lees je dat z.s.m. op deze website.

Vragen?
Heb je vragen? Stel ze gerust via info@museumschokland.nl. We doen ons best je zo snel mogelijk te beantwoorden.

We hopen je gauw terug te zien bij Museum Schokland.

Met vriendelijke groet,
Namens RvT, directie, medewerkers en vrijwilligers,

Marcel Jansen
directeur-bestuurder