za. 11 mei. 2024 - 10:00

Scandinavië Markt 11 & 12 mei

Beleef Scandinavië dichtbij

Op zaterdag 11 en zondag 12 mei organiseert Museum Schokland de elfde editie van de Scandinavië Markt op UNESCO-Werelderfgoed Schokland. Een heel weekend lang kan de Scandinavië-liefhebber zijn hart ophalen aan alles wat er op dat gebied te vinden is.

De markt heeft kramen vol Scandinavische producten; de sfeervolle stands staan verspreid over het museumterrein en bieden alles op het gebied van wonen, design, reizen, eten, mode & handvaardigheid. Naast de vele kramen is er ook een afwisselend programma met live-muziek, lezingen, workshops en demonstraties, zoals; leerbewerkingen, beenbewerking, is er een smid en kan je runentekens laten leggen. Voor de kinderen hebben we ook een speciaal programma: kom naar de poppenkast voorstelling of ga heerlijk aan de slag met LEGO (ook leuk voor ouders natuurlijk).

Tickets in de voorverkoop zijn € 8,-. Hiermee bespaar je 20% op de normale entreeprijs én je kunt meteen naar binnen. Aan de deur zijn tickets € 10,-.