wo. 17 jan. 2024

ANWB Leukste uitje van Flevoland

Museum Schokland heeft de vierde plek behaald!

De winnaars van de ANWB-verkiezing ‘Leukste uitje van Nederland’ 2024 zijn bekend! Naast de landelijke categorie heeft ook iedere provincie een top 10 met leukste uitjes. Op dinsdag 16 januari 2024 zijn alle awards uitgereikt tijdens een feestelijke prijsuitreiking. De uitslag lag dicht bij elkaar en het was ontzettend spannend.
Leden van ANWB konden stemmen op hun favoriete uitje en hen te beoordelen op diverse criteria. Museum Schokland scoorde op klantvriendelijkheid en sfeer een 9,1! Iets waar wij bijzonder trots op zijn. Dankzij jullie stemmen en lovende beoordelingen is Museum Schokland op de vierde plaats geëindigd met de verkiezing ‘Leukste uitje van Flevoland 2024’. Wij zijn trots op deze stijging in de ranking!
Zie hieronder de totale uitslag: