wo. 18 nov. 2020

Museum Schokland gaat weer open

Vanaf donderdag 19 november a.s. is Museum Schokland weer open en ben je weer van harte welkom met een online reservering.

We gaan op de veilige en vertrouwde voet verder. We volgen alle landelijk geldende maatregelen met betrekking tot 1,5 meter afstand, ventilatie, mondkapje en andere voorschriften. Om je veilig en prettig van dienst te kunnen zijn hanteren we de landelijk geldende maatregelen. Als we ons hier met z’n allen aan houden, kun je met een gerust hart weer bij ons langskomen. Samen komen we deze periode door. Je bent van harte welkom bij Museum Schokland.

Het veiligheidsprotocol van Museum Schokland kun je hier raadplegen.

Als er wijzigingen van activiteiten of maatregelen plaatsvinden, lees je dat z.s.m. op deze website. Heb je vragen? Neem contact met ons op, we helpen je graag.

Welkom in Museum Schokland!