do. 02 nov. 2023

Opnames Gospelkoor Reflectation

Zaterdag 4 november 13.30 uur tot 17:00 uur maakt Gospelkoor Reflection filmopnames voor hun kerstfilm ‘Tijd voor kerst’. Speciaal voor deze middag wordt er een kleine kerstmarkt georganiseerd. Er zijn leuke kerstdecoraties te koop en allerlei lekkernijen, zoals; erwtensoep en zalm! Zin om alvast in de kerstsfeer te komen én opnames van dichtbij meemaken? Kom aanstaande zaterdag dan naar Museum Schokland. Bezoek aan de markt is gratis in combinatie met een entreekaartje van het museum.

Gospelkoor Reflection
Sinds 1995 is Gospelkoor Reflection een feit. Bestond dit christelijke koor in het begin uit zo’n 20 leden, momenteel ligt het ledenaantal op 73 personen uit alle windstreken en met verschillende kerkelijke achtergronden. Tijdens een optreden zijn meestal 50 tot 60 koorleden aanwezig. In de loop der jaren is Reflection niet alleen in ledenaantal maar zeker ook in kwaliteit enorm gegroeid. Het reguliere repertoire van Reflection bestaat uit geestelijke muziek, met andere woorden een lied met een boodschap Muzikaal gezien zijn koor en dirigent Jan Bode zeer breed georiënteerd. Easy listening ballads, klassieke koorwerken, gedragen liederen, opwekkingsmuziek, Afrikaanse liederen, het koor is van al deze markten thuis.

Tijdens deze middag worden er opnames gemaakt. We brengen je hiervan graag op de hoogte want met het betreden van het museumterrein op zaterdag 4 november kan het zijn dat er van jou opnames worden gemaakt. Met het betreden van het museumterrein geef je hier toestemming voor.