do. 17 feb. 2022

Verdere versoepelingen in Museum Schokland

N.a.v. de persconferentie van dinsdag 15 februari 2022

Beste bezoeker van Museum Schokland,

Museum Schokland is er graag voor al haar gasten. De veiligheid van zowel onze bezoekers als onze medewerkers staat daarbij voorop. Om een veilig en vertrouwd bezoek te kunnen bieden, hanteren wij de uitgangspunten van het RIVM. We volgen alle landelijk geldende maatregelen. Deze zijn terug te vinden in het landelijke Museumprotocol (hier te vinden). Als er wijzigingen plaatsvinden na een persconferentie of aanpassingen in de regelgeving, lees je dat zo spoedig mogelijk via onze website en in het protocol.

Met de huidige maatregelen ten aanzien van Corona is onze locatie open. Een geldig coronatoegangsbewijs en identiteitsbewijs is tot vrijdag 25 februari verplicht voor onze bezoekers vanaf 13 jaar. Met ingang van vrijdag 18 februari is het dragen van een mondkapje en het houden van anderhalve meter niet langer verplicht. We vragen onze bezoekers wel om met elkaar rekening te houden.

Heb je nog vragen? Stuur ons dan gerust een bericht: info@museumschokland.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Welkom in Museum Schokland,

Team Museum Schokland